Μαθήτρια/της Γυμνασίου – Λυκείου

Μαθήτρια/της Γυμνασίου - Λυκείου

Γ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ

(συμπληρώνεται από την/τον μαθήτρια/τη που συμμετείχε στην υλοποίηση της παρέμβασης)
Οι ερωτήσεις βαθμολογούνται με βάση το επίπεδο ικανοποίησης με «0=ΚΑΘΟΛΟΥ», «1= ΛΙΓΟ», «2=ΜΕΤΡΙΑ», «3=ΠΟΛΥ», «4=ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ» και «5=ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ»
I. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Γ1. Φύλλο *
Γ3. Είμαι Μαθητής/Μαθήτρια
ΙI. ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ/ΔΡΑΣΗΣ
Σε ποιο βαθμό:
Γ.4. Ενημερώθηκες από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σου για τις παρεμβάσεις (παρουσιάσεις/δράσεις) ενημέρωσης αγωγής υγείας που πρόκειται να γίνουν;
Γ.5. Συμμετείχες στην επιλογή των θεμάτων;
Γ.6. Συμμετείχες στην οργάνωσή τους;
Γ.7. Συζήτησες με τους συμμαθητές σου ή άλλους φίλους για τις παρουσιάσεις και δράσεις που θα γίνονταν στην τάξη σου;
Γ.8. Συζήτησες με τους γονείς σου για τις παρουσιάσεις και δράσεις που θα γίνονταν στην τάξη σου;
ΙII. ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ/ΔΡΑΣΗΣ)
Γ.9. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
Σε ποιο βαθμό:
Γ.9.α. Ήταν αρκετός ο χρόνος της παρουσίασης;
Γ.9.β. Ήταν ικανοποιητικό το υλικό της παρουσίασης;
Γ.9.γ. Ο τρόπος της παρουσίασης ήταν ικανοποιητικός;
Γ.9.δ. Συμμετείχες στην παρουσίαση με ερωτήσεις και συζήτηση;
Γ.10. Εκδήλωσες ενδιαφέρον για επιπλέον ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα;
Γ.11. Ενδιαφέρεσαι να κάνεις σχετικές εργασίες/project στο πλαίσιο της τάξης/του σχολείου;
Γ.12 Ενδιαφέρεσαι να παρακολουθήσεις άλλες δράσεις εκτός σχολείου;
Γ.13. Ενδιαφέρεσαι να λάβεις συμβουλές από επιστήμονες υγείας σε ατομικό επίπεδο;
Γ.14. Θα μεταφέρεις τις πληροφορίες που πήρες από την παρουσίαση/δράση στην οικογένειά σου;
Γ.15. Θα μεταφέρεις τις πληροφορίες που πήρες από την παρουσίαση/δράση στους φίλους σου;